با توجه به مقررات وزارت امور خارجه ایران، ویزای ایرانی توریست برای اتباع خارجی که علاقه مند به سفر به ایران به صورت جداگانه یا با یک گروه به منظور سفر به ایران، و یا دوستان و بستگان خود را صادر نمی شود. این ویزای ایران برای حداکثر اقامت 30 روز با گزینه از برنامه های افزودنی در ایران صادر شده است. ویزای ایران برای یک دوره 3 ماه از تاریخ صدور معتبر باقی مانده است.
بسته به ملیت خود را و کنسولگری که شما مراجعه کنید، ممکن است برای ارائه اسناد و مدارک خود و دریافت ویزای ایران پس از چند روز بدون هیچ گونه اشاره از ایران. اما می توان آن تلاش وقت گیر و یا حتی بی ثمر، به ویژه هنگامی که شما در حال استفاده در خارج از کشور خود را. ترین کنسولگری نیاز به یک اجازه نامه از وزارت امور خارجه در تهران. گرفتن این مجوز را از مهم ترین گام در درخواست ویزای ایرانی ایران است و بسیار سمت چپ زمانی که شما آن را دارند وجود ندارد. شما معمولا ویزای ایرانی ایرانی خود را خواهد داشت در 1 یا 2 روز، پس از کد ویزای ایرانی ایران.

خدمات ما ارائه این مجوز به متقاضیان.

شما همچنین ممکن است برای ورود (کسب و کار) ویزای ایرانی ایرانی، که نیاز به دعوتنامه شکل میزبان ایران خود را اعمال می شود، اما به خاطر داشته باشید که سفر تنها با یک ویزای ایرانی ایرانی توریستی شما را قادر به لذت بردن از نرخ توریستی ویژه با هتل ها و غیره
7 گام در جزئیات:
پر کردن فرم
گام
1 وجود خواهد داشت یک درخواست رسمی استخراج شده از داده های ارائه شده خود را به به وزارت امور خارجه ایران که اجازه کنسولگری برای صدور روادید ارسال می شود. مطمئن باشید که جزئیات اند درست وارد شده است، از آنجایی که آنها باید اطلاعات گذرنامه و اسناد که بعدا به کنسولگری برای جمع آوری ویزای ایرانی ایران ارسال خواهد مطابقت.
 
تایید .top نرم افزار.
گام
2 به منظور قدردانی از دریافت درخواست خود را و دو برابر اطلاعات ارسال شده را بررسی کنید، یک ایمیل خواهد شد به شما تایید دریافت درخواست خود را ارسال می شود. این نرم افزار به به وزارت امور خارجه (وزارت امور خارجه) در همان زمان را مشاهده کنید. در صورتی که شما این ایمیل را دریافت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید.
 
.top پرداخت.
گام
3 هزینه سرویس USD45.00 است. شما را به لایحه خدمات و دستورالعمل پرداخت با پیام تایید دریافت دریافت خواهید کرد. این مسئول از هزینه ویزای ایرانی ایران که شما باید به کنسولگری برای ماشین پرس گذرنامه خود را (مرحله 5) پرداخت. بر اساس گزینه پرداخت را انتخاب کنید، یک هزینه نقل و انتقال پول اضافه برای انتقال پول به ایران وجود ندارد.
 

دریافت .top کد مجوز.
گام
4 خروجی خواهد بود اجازه نامه خواهد شد که به کنسولگری ایران که شما در فرم نشان منتقل می شود. ما به شما کد مرجع این نامه (ویزای ایرانی ایران کد مجوز) که با آن شما قادر به جمع آوری ویزای ایرانی ایرانی شما می دهد. این کد فقط معتبر به کنسولگری ذکر شده و تنها به مدت 3 ماه از تاریخ صدور است. با این حال شما ممکن است ما درخواست آن را به جلو به کنسولگری دیگری با هزینه اضافی.
 
جمع آوری ویزای ایرانی ایران از کنسولگری .top.
گام
5 برای داشتن کد مرجع، شما به کنسولگری با گذرنامه خود مراجعه کنید (که باید برای 6 ماه آینده معتبر خواهد بود)، فرم درخواست ویزای ایران تکمیل (که می تواند از کنسولگری برداشت می شود و یا از وب سایت خود دریافت)، 2 جدید عکس اندازه گذرنامه (با مو پوشیده برای خانم ها، در برخی از کنسولگری)، هزینه ویزای ایران (که بستگی به ملیت خود را) و کد مجوز مرجع، (همیشه مدارک مورد نیاز با کنسولگری را بررسی کنید، به عنوان ممکن است تفاوت از یک کنسولگری به وجود یکی دیگر از.) شما همچنین ممکن است قادر به ارسال اسناد و دریافت ویزای ایران از طریق پست می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید کنسولگری. پیدا کردن یک دایرکتوری از تمام کنسولگری ایران در اینجا.
 

تایید دریافت .top ویزای ایران.
گام
6 به ما اطلاع دهید بازخورد. به ما اطلاع اگر روند جمع آوری ویزای ایرانی مستقیم به جلو بود و یا شما مشکلات مواجه شده است. در صورتی که هر گونه مشکل وجود دارد، ما با شما برای حل آن تا زمانی که شما دریافت ویزای ایرانی باقی می ماند. ما در مشتریان ما برای به روز رسانی خدمات ما بر اساس بازخورد ارائه شده توسط آنها تکیه می کنند.
 
بازدید .top ایران.
گام
7 شما به ما هنوز حاضر در زمانی که شما در ایران سفر می کند. احساس رایگان برای تماس با ما برای هر گونه سوال، کمک و یا خدمات مورد نیاز است. شما ممکن است برای تمدید ویزای ایران از سلمان قره گزلو پلیس بپرسید. امور بیگانگان خارجی زمانی که شما در هر شهرستان اصلی ایران است.